سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۶

اخبار

تجلیل از مدافعان جبهه سلامت در منطقه آغاجاری

فرمانده بسیج حوزه شهید آذری : تلاش کادر درمان در مبارزه با کرونا یادآور خاطرات روزهای دفاع مقدس است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری  فرمانده بسیج حوزه شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در بهداشت و درمان از مدیریت این مرکز به نمایندگی از کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.
بهرام آقاجری تجلیل از مدافعان جبهه سلامت را یک وظیفه دانست و گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی تا کنون چندبار به صورت رسمی از سربازان جبهه سلامت تجلیل کرد و ما هم به تبعیت از ایشان وظیفه داریم از زحمات شبانه روزی و مخلصانه این قشر تلاشگر تقدیر کنیم.
فرمانده حوزه شهید آذری کادر درمان بیمارستان نفت را کادری آزموده ، حرفه ای و دلسوز توصیف کرد و از خداوند متعال سلامتی آنها را طلب نمود.
در ادامه رئیس بهداشت و درمان از حضور فرمانده و اعضای شورای بسیج حوزه شهید آذری در جمع کارکنان بهداشت و درمان تشکر کرد و خلاصه ای از فعالیتهای این بهداری را در مبارزه با کوید 19 ارائه داد. 
دکتر فرید خدری بحران کوید 19 را یک بحران جهانی و یک تجربه جدید برای کل دنیا توصیف کرد و گفت : با وجودی که چنین تجربه ای از قبل وجود نداشت ولی برنامه ریزی خوبی در سطح کشور صورت گرفت و ما هم در مجموعه صنعت نفت به نحوی عمل کردیم که بیماری در بین کارکنان نفت شیوع پیدا نکند و به لطف خدا تا این تاریخ موفق بوده ایم.
وی به نقش محوری سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا اشاره کرد و بیان نمود: تشکیل قرارگاه های پدافند زیستی و گروههای جهادی توسط سپاه و بسیج بسیار مؤثر بوده است و نقش بسیج در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و همچنین جمع آوری هدایای مردمی تحت عنوان کمک مومنانه باعث همدلی و همبستگی در بین مردم گردید و اقدام بجایی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و بیکارشدگان ناشی از کرونا بود

در پایان کلام الله مجید و شاخه گل به نمایندگی از کارکنان بهداشت و درمان به رئیس بهداشت و درمان و رئیس خدمات پشتیبانی اهدا گردید. 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید